Panowie mam do Was straszną prośbę, czy ktoś mógłby zeskanować, ewentualnie zrobić zdjęcie karty gwarancyjnej amortyzatorów firmy Kayab (KYB)?
Chodzi mi o to czy w karcie gwarancyjnej jest zdefiniowane w jakim warsztacie mają być montowane amortyzatory aby była zachowana gwarancja (?), tzn czy może to być zwykły warsztat czy musi być jakiś autoryzowany przez KYB? Dodatkowo czy w tej gwarancji jest miejsce na pieczątkę tak jak na zdjęciu poniżej?
Napisałem dwa dni temu do przedstawicielstwa KYB w Polsce ale nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Przeszukałem masę stron w necie i nigdzie nie mogę znaleźć warunków gwaranci tych amorków. Znalazłem warunki gwarancji firmy Bilstein a Kayaba nigdzie nie mogę znaleźć
Od razu klikam pomógł jak ktoś wstawi zdjęcie/skan gwarancji KYB.
Bardzo prosiłbym o pomoc bo sprawa zaczyna mnie już męczyć a zaczęło się od tego KLIK
Chodzi mi o to czy w karcie gwarancyjnej jest zdefiniowane w jakim warsztacie mają być montowane amortyzatory aby była zachowana gwarancja (?), tzn czy może to być zwykły warsztat czy musi być jakiś autoryzowany przez KYB? Dodatkowo czy w tej gwarancji jest miejsce na pieczątkę tak jak na zdjęciu poniżej?
Napisałem dwa dni temu do przedstawicielstwa KYB w Polsce ale nie dostałem żadnej odpowiedzi.
Przeszukałem masę stron w necie i nigdzie nie mogę znaleźć warunków gwaranci tych amorków. Znalazłem warunki gwarancji firmy Bilstein a Kayaba nigdzie nie mogę znaleźć
„Zasady gwarancji nie obowiązują w następujących przypadkach”
1.Wady powstałe na skutek normalnego zużycia amortyzatora (tzw. zużycie eksploatacyjne)
2.Amortyzator nie został zamontowany w Warsztacie Mechaniki Pojazdowej.
3. Amortyzator został uszkodzony w trakcie montażu lub został zamontowany nieprawidłowo.
4.Amortyzator został zamontowany w samochodzie innym niż przewiduje katalog Bilstein.
5.Amortyzator został uszkodzony w wyniku zużycia lub uszkodzenia elementów układu zawieszenia.
6.Amortyzator został uszkodzony w wyniku powtórnego zamontowania zużytych elementów
współpracujących bezpośrednio z amortyzatorem np. osłon, obojów, łożysk itp.
7.Amortyzator został uszkodzony na skutek wypadku samochodowego lub
w wyniku zamontowania w samochodzie niewłaściwie naprawionym.
8. Amortyzator został uszkodzony na skutek eksploatacji samochodu niezgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.
9.Amortyzator został uszkodzony podczas jazdy rajdowej lub wyscigów samochodowych.
UWAGA: Reklamacje należy zgłaszać przed wymontowaniem amortyzatora z samochodu w warsztacie, który wykonał montaż.
1.Wady powstałe na skutek normalnego zużycia amortyzatora (tzw. zużycie eksploatacyjne)
2.Amortyzator nie został zamontowany w Warsztacie Mechaniki Pojazdowej.
3. Amortyzator został uszkodzony w trakcie montażu lub został zamontowany nieprawidłowo.
4.Amortyzator został zamontowany w samochodzie innym niż przewiduje katalog Bilstein.
5.Amortyzator został uszkodzony w wyniku zużycia lub uszkodzenia elementów układu zawieszenia.
6.Amortyzator został uszkodzony w wyniku powtórnego zamontowania zużytych elementów
współpracujących bezpośrednio z amortyzatorem np. osłon, obojów, łożysk itp.
7.Amortyzator został uszkodzony na skutek wypadku samochodowego lub
w wyniku zamontowania w samochodzie niewłaściwie naprawionym.
8. Amortyzator został uszkodzony na skutek eksploatacji samochodu niezgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.
9.Amortyzator został uszkodzony podczas jazdy rajdowej lub wyscigów samochodowych.
UWAGA: Reklamacje należy zgłaszać przed wymontowaniem amortyzatora z samochodu w warsztacie, który wykonał montaż.
Bardzo prosiłbym o pomoc bo sprawa zaczyna mnie już męczyć a zaczęło się od tego KLIK
Komentarz